Thursday, January 27, 2011

Minggu terakhir SNTN

Salam Aini, Sorry sangat2 sebab komitmen berbelog tak tercapai dengan jayanya.. Sorry.. Macam macam hal lah, dengan hp yang silih berganti dan tak canggih pulak tu.. SORRY kengkawan SNTN..

Saya tau ni minggu last, walaupun saya tak turun walau sekilos pun, saya tetap banggan sebab saya masih bole hidup tanpa nasik.. Dan lepas ni saya yakin yang saya boleh!! sudah dekat 2 bulan tak jamah nasik dan saya tetap macam ni. Sekejap 60kg kejap 58 kg, kejap 59kg.. Untuk pengetahuan kengkawan jugak, sepanjang 2 bulan tak jamah nasik, suda 3 kali saya cirit birit.. hahahaha... insyallah saya akan teruskan rutin saya macam ni selagi mampu.. Saya akan teruskan tak makan nasik dan saya akan teruskan workout at least 3x seminggu.. Many thanks to Aini yang menganjurkan contest ini, many sorry to Aini jugak sebab tak commit update belog selalu...  Berat terkini saya ialah 59KG.

saya bangga sebab encik suami banyak bagi sokongan moral, dan pagi tadi saya mengeluh "bang, dah 2 bulan tak makan nasik tapi badan cam ni jugak" jawapan dari dia yang sangat sayup sayup dan sejuk skit telinga mendengar. "macam ni pun dah ok naaa, tapi jangan naik lagi"

hehehe...

No comments:

Post a Comment