Thursday, May 19, 2011

12 hari lagi..

Congrats Yanna, tillot dan Nadia.. teruskan usaha anda semua. Anda semua memang ada semangat yang kental dan sangat rajin berusaha.. ke"wujud"an saya dalam kontes ni sekadar memeriahkan majelis saja.. kesedaran untuk kurus ada, usaha pun ada (lah skit skit) tapi mungkin lemak2 sudah tepu dan susah untuk dipisahkan dengan saya. Apa yang saya harapkan bila masuk kontes ni ialah, mengekalkan dan kalau boleh mengurangkan sikit KG yang ada dan juga yang paling penting adalah untuk jadi "pesaing kuat" pada orked. Sudahnya.. Kami 2-2 ke laut..

Tidak bermakna saya mengalah tau Nadia, jauh sekali berputus asa… Cuma… keciwa skit skit lah pada diri sendiri.. aku kaciwa!!!!! Tapi takpa, ada lagi 2 minggu untuk pecahkan rekod sendiri.. Tiada niat nak pintas yang lain yee… Saya tau saya yang paling jauh ketinggalan… yang penting saya nak singkirkan at least 500gram minggu ini.. hahahahaha…. Eh, apsal aku gelak nih? Ooo… itu namanya gelak frust… gelak hiburkan hati sendiri..

2 comments:

  1. Ina, boleh tambah ucapan TAHNIAH tu pada Kay, Lea, Kak Chaye, Orked dan diri Ina sendiri! Langkah yang Ina ambil untuk join Contest CYC nih pon dah membuktikan yang Ina berani ambil cabaran.

    Walau lagi 2 minggu, kalau ada disiplin yang ketat, insyaAllah boleh punya turun 2kg!


    Chaiyok chaiyok! =)

    ReplyDelete
  2. heheh.... ala. sorry lah kawan kawan yang lain... jangan kecik ati yee.... sebenarnya tahniah ni untuk semua.. hehehe... tetiba rasa bersalah pulak Nadia.. Sorry....

    ReplyDelete