Friday, September 30, 2011

mmm.. x nak jadi macam ni lagi..

Gambar ni lah yang buat sy berazam untuk kurus.. yang bettudung merah itu adalah saya dikala 64KG

Gambar ini juga.. Raya 2010 dengan berat 62kg tu pun setelah sebulan berpuasa..

ini juga... merahnya mak ngah..

dan ini gambar raya 2011, dengan berat 54.++kg.. happyy tau..

Col Orked with Ikhwan

tiru aksi Ikhwan... hehehe.. Me, Orked and Aten tgah tunggu tren nak rafting @ sungai Padas...
Cik Tilot... kiranya hutang dah langsai yee... nak tengok gambar sy ngan Orked kan.. hehehe... sapa yang paling comel?

7 comments:

  1. sis..

    dua - dua pun CHUMEL...
    biler nak terjah 54+++kg ni

    CONGRATS..

    ReplyDelete
  2. wahhhh..


    comel comel! dan dulu dengan sekarang nih nampak bezanyaaaa~


    teruskan usahamu itu~

    ReplyDelete
  3. oitttt nak kena saman ni..pandai2 uplod my pic hahaha....saya lagi chomel..kau terlebih putih je

    ReplyDelete
  4. hehehe.... sy cek juga bah, gambar ko paling comel jerr yang ku upload

    ReplyDelete
  5. hihihihi...mesti la dua2 comel... saya nak jugak berat 54 tu.. waaaaa

    ReplyDelete
  6. turunla lagi sampai 45kg,ehehe

    ReplyDelete