Friday, September 30, 2011

Penutup Tirai PERS

Hari ni seawal pukul 4 pagi tau bangun siapkan Nasi Ayam untuk bekalan Mama and Aten pulang kampung. Flight pukul 6.50 dan haruslah harini terlambat sikit masuk opis kaan... kelam kelibut pagi pagi, tambah tambah pulak dah seminggu perut asik meragam.. (semenjak makan Laksa Jamuan Open Division kat opis Isnin lepas) tiap malam asik memerut.. dan tiap malam asik mengentut hehehe... banyak angin koottt... ini lah dia timbangan pagi tadi.. musykil gak... adakah aku bermimpi? sebab seminggu takut nak timbang tau. Dan tiap hari ada jamuan kat opis sepanjang minggu ni... dan lagi minggu ni cuma sekali je berjaya berGym tu pun 30minit je... hurmmm....

Pukul 10.30 pagi punya timbangan, ermm... pagi tadi sempat bfast nasi lemak power kat RNR Nilai..

Me, x dapat nak pakai baju yang sama dengan tugasan pertama.. sebabnya? sengaja pakai baju cotton... tengah hari dan petang ada event yang memerlukan sy bergerak sepantas kilat.. hehehe... sah sah cotton gak yang selesa kannn..

Ulasan keseluruhan PERS
Wah.. nampaknya PERS banyak membantu sy dan jugak Orked dalam misi menurunkan atau mementenkan berat badan. Terus terang, walaupun x turun banyak tapi sy happy gilaaaaaaa sebab dapat pecahkan angka 6 di depan. dan PERS juga menjadi satu dorongan untuk sy aktif bersenam demi kesihatan..

Nadia, u re the best diet organizer and tabik springgggg untuk u... pasti sy akan merindui Nadia dan juga rakan rakan PERS yang lain... apapun, thanks puan penganjur atas layanan 1st class dan dorongan superbs yang tiada tolak banding..

PS, sebelum trlupa.. sy x dapat merealisasikan impian untuk menyarung baju nikah di pagi raya... baju tu tertinggal di BANGI... uwaa... macam mana mau amik saya nun jauh di Sabah.. TAPII... skg saya memang dah boleh sarung baju tersebut dengan senyuman sampai ke telingaa......

2 comments:

  1. SIS..

    Jelesnya dah pecah angka 6 puaka tu (sorry ayt jeles ni)..

    Keep it up..

    Don't let ur mood n determination down ok...

    ReplyDelete
  2. Wahhhhhhhhh~


    56.8kg dahhh? tahniah tahniah!! kagum saya dengan Ina..

    Teruskan perjuangan, jangan mengalah tau.. turun naik tu biasalah.. =)

    Terima kasih juga atas penghargaan tu, terharu saya.. =') .. insyaAllah kita FRIENDS FOREVER.. di dalam blog mahupun facebook.. =)


    Take care! N thanks sebab sudi join PERS.. (^_^)

    ReplyDelete