Saturday, April 7, 2012

Pine Tree Hills & Twin Peak 2012

Sesi membakar lemak lemak tepu di Pine Tree Hills pulak.. Kami ber -7 kali ni.. tapi kali ni My Suunto masuk worksyop.. Entah kenapa Suunto tu asiklah buat hal. sakit hati betol... saya sangat tawar hati dengan beliau sekarang ni.. asik breakdown aje..

Balai polis dulu, buat apa yang patut... pukul 7 pagi kami dah sampai sini. 

Saya kalau nak ke mana mana, makanan itu penting ... makan nasik lemak sedap plus milo 0 yang sedap. kali ni saya berbesar hati masak untuk lunch di puncak nanti tau.. Lauk Sardin dan nasi putih *meriah la sangat konon

Buah hatiku yang tengah buatkan bininya tongkat sakti... Tongkat ada tapi tinggal kat umah.

mungkin kat sini banyak kcl burn... neves la jugak,... tinggi tau ni. tapi jangan risau la, kalau jatuh pun jatuh kat bawah je, x jatuh atas pun *ayat pemujuk ati sendiri time tu

siapa suruh tinggalkan nasik dalam kereta. kan dah kena makan maggi kari + mamee Itik... apapun, lunch kitorang memang terbaek... nasik n sardin selamat x masuk perut.. dok dendiam kat kereta tu ye, nanti malam kitorang ngapp

puncak Pine Tree hills cuma 10 langkah lagi dari tapak kami bergambar ni.. Gambar puncak masih belum di uplod dari lensa kamera si baju merah tu

Subhanallah, indahnya ciptaan mu ya Allah.. kami dikeliliingi oleh Gunung dan hutan.. Genting pun boleh nampak dari sini.. Cuaca agak cerah dan waahhhh... cantiknyaa.. masih terbayang lagi keindahan pemandangan kat sini

gambar ni sikit lagi nak sampai ke kereta... rugi suunto tiada bersama kami.. tapi saya agak mungkin lebih 2000 kcl/ 10 jam treking... exited dan happy

masing masing muka dah kenyang.. Saya yang paling tak sabar antara semua, makcik, saya nak nasik putih dan telur dadar... Selamat malam semua... sedapnya makan nasik putih lauk telur dadar dan Sardin di Fraser Hills...... nyummm....


No comments:

Post a Comment