Wednesday, December 22, 2010

Macam Bagus eh kedai nih!!

Lama tak buat entry pasal makanan kan.. minggu ni saya sangat frust dan sangat sakit hati.. banyak masalah, banyak benda yang tak settle.. Penyebab utama saya makan banyak.. Semalam saya bfast dengan mr hubby kat kedai MAMAK!! *high calories hokay.. saya makan mee hoon goreng dengan sambal kerang + teh ais..

Lunch time(12.30-1.45)- saya ke gym.... (syabas untuk diri sendiri..ting tong)

2.30- turun cafe la wei... ketaq kepala lutut saye ni.. saya makan kepak ayam 2 ketul (Lemak), ikan tenggiri 1 ketul (kurang lemak kot), tahu teloq 2 potong (lemak jugek), sambal sutun x terkire banyak.. Burb.. alhamdulillah kenyang.. (banyak kan saya makan)

4.30 petang saya ke cafe lagi, beli air cincau bandung (Gula/kantoi disitu)

6.30 petang balik keje mr hubby lak beli goreng pisang tapi saya dah full tank.. tak bole sumbat dah..

7.30 Mr. Hubby ajak g makan.. dok mengidam sangat makan CikenCop.. Kitorang hanak beranak pegi la kedai dekat dekat umah ni haa.... ni lah makanan dia semalam.... hambek kau..

Mr. Hubby punye.. tempting x? jangan tertipu sayang... Cikencop yang paling tak sedap di donia.. x sedap langsung.. rege dah lah mahai nak mampos.. cekik darah punya tokei... pas ni tak kan kami jejak lagi kedai makan ini.. blacklisted sudah...

yang ini saya order... pun macam hampas!! tawar habiaq. Mee rebus yang paling tak sedap di donia.. ada satu lagi hidangan yang saya lopa nak snap.. mushrom sup.. emm.. x berbaloi makan kat kedai ni...

Sebenarnya inilah intipati entry saya kali ni.. Memang x berbaloi bayar untuk dinner ini.. Sudahlah pekerja a.k.a tokey dia  ni blur sesangat, kalau lelaki panggil laju je kau datang, aku ni dok melangut panggil kau 2-3 kali.. kau jawap sekejap kak, sekejap kak.. sapa yang tak panas dik oiii..... nak letak nama kedai tak buleh, tapi kedai dia ni dekat je dengan pasar malam BSP. kang ada yang kena ugut saman kang.. saya pernah kena skali kena ugut dengan d&^%(*.. mentanglah kau banyak duhet kan.. senang senang nak saman orang.. walhal saya komplen benda yang betull..

No comments:

Post a Comment