Monday, December 20, 2010

TolOng SaYa. FruSt gilerrrrr.. Nak give up...

Setelah 20 hari tak jamah walau sebutir nasik, pagi tadi saya dengan bangganya naik ke penimbang.. OMG!!! terkejut beruk, teruja, cam nak nangis pun ade.. macam frust tahap maksimum, rasa macam nak tarik diri... tapi bila fikir fikir balik, mungkin salah sendirik kan.. nasik tak makan, tapi benda lain kau bedal. mana nak kurus cik Inaaa..


Aini, ini lah dia keputusan yang amat memberangsangkan dari saya.. Semoga lepas ni saya insag=f tak mo makan kuih banyak banyak.. Last weekend saya ke KL drift, then taulah kalau g tempat panas macam ni, 2 hari beturut saya minum 100plus, 2 hari beturut jugak saya membelasah makan mee goreng mamak, dan yang paling pasti, setiap pagi saya bfast Kuih Cakoi made from Sabah yang kakak kesayangan bekalkan untuk saya sebanyak 100 bijik..

Rasanya kat rumah ada lagi berbaki dalan 5-6bijik.. yang 94 bijik dah masuk dalam perut kami laki bini, mungkin 4 masuk perut laki dan yang selebihynya masuk perut saye... Sedndirik mau ingat ye... Sila ketuk kepala saya sampai saya sedar!!

2 comments:

  1. tu la cam sedap jer.........tak sama rasa dgn kat semenanjung ker.........sama cam saya.naik bagaikan juara.hu..hu

    ReplyDelete