Thursday, June 23, 2011

2Day~10DI

Mode* winx winx.. x pasti adakah saya hepi atau x.. Pagi pagi bfast 2 biji telur rebus dengan air suam.. Hajat dihati, konon mau puasa harini.. tapi, terlajak sahur. Dah lah semalam lupa minum air.. hahahaha… so, insyallah next week bole puasa.

Disebabkan meeting dengan bos yang sangat lama, termiss masuk gym ari ni.. sudahlah miss gym, pegi makan pulak tu.. Oh menyesal sungguh. Mee hoon sup pulak tu.. apebendanya konon nak buat 10 days induction. Itu mee hoon bukan karbo ka kawan? Kantoi disitu.. malam ni kena berbasikal 30minit gamaknya. X pun kenalah mop satu rumah supaya kecut skit perutku ini.

Petang pulak, pegi tea talk kat opis. Adoyai… kantoi lagi disitu. Walaupun kenyang tapi saya amik gak 2 ketul pisang goreng, nescafee 1cup, dan roti jala seketul.. kesimpulannya disini, saya sangat x berdisiplin.. apa yang saya boleh buat ialah "control pengambilan karbo" saja. Esok masih ada, dan saya akan cuba lagi besok..

23.06.2011 ~dalam perut saya:

2 biji telur, Mee hoon sup, 2 ketul pisang goreng, seketul roti jala, nescafee

Mungkin lebih baik kalau saya elak makan pisang goreng dan nescafee itukan? Malam ni jangan makan apa2 ye Ina.


 

1 comment:

  1. Ha, dah salah konsep di situ, malam kena makan gak.. cubalah makan sup sayur atau buah-buahan.. badan perlukan tenaga jugak untuk bakar lemak semasa Ina tidur nanti.

    =)

    ReplyDelete