Monday, April 11, 2011

Apin Apin, Keningau Sabah Mari

Inilah barang yang Dik_Firah bawak dari kampung hari tu..... nanges!!! Makan sambil menangis.. rindu mama, rindu kampung, dan terharu!!!


avocado yang sangat mabeles.. Dah makan 2 bijik dan tau buah ni menggemukkan... tak kira, nak makan jugak..

ini adalah timun kampung.. sedap tau ni..sesuai sangat untuk orang yang diet..

inilah lada putih yang saya maksudkan itu.. Nanges*... my febret.......ini kalau ada kat rumah, sumpah x bole nak diet.... Nanges lagik**

Beras kampung.... memang sesuai makan dengan lada putih...duh...

ikan bilis dan udang kering..

oh kuih cincin dan amplang..

setelah ditinggalkan beberapa hari, akhirnya buah ni masak dalam kotak..... oleh sebab tau x boleh nak habiskan, saya dah pass pada yang berkenaan.. sekian terima kasih..

inilah luncheon saya hari ni... lama gila x makan KFC. dengan rasa sangat bersalah, tapi keras kepala, saya makan KFC ni hari ni... Alhamdulillah... kenyang yang amat, air 7UP saya minum suku saja... (out off topic) menyesal pun tak guna..

2 comments:

  1. adoiii rasa nk makan kepci jugakkkkkkkkkk~

    ReplyDelete
  2. janga aullea nanti jadi macam saya lak... menyesal tak sudah

    ReplyDelete