Friday, April 1, 2011

Nobody is perfect

akhirnya, saya mampu suarakan isi hatii... Saya berjaya mematahkan serangan psikologi dari "dia". Saya berjaya luahkan ketidakpuasan hati saya pada "dia". dengan harapan lepas ni tiada lagi kekepohan dari "dia" tentang diet saya.. Saya mau diet dan sihat.. saya mampu merubahnya... dan yang paling penting, saya tidak perlukan dia untuk jadi pakar nutrisi saya... saya tau gaya hidup saya lebih baik daripada "dia".

Memang saya tidak seslim dia, tapi yang pasti saya rasa saya lebih cergas berbanding "dia".. Ok, kawan tetap kawan... kena belajar terima hakikat, terima kekurangan kawan dan jangan asyik kondem orang saja.. macamkan ko lah orang yang paling sempurna di dunia... Kena terima hakikat wahai kawan ku, saya, kamu dan orang lain manusia biasa.. Nobody is perfect....

1 comment:

  1. Betul tu kak.. i totally agree.. org2 mcm ni wujud di mana2.. suka kondem org2 mcm kita yg susah payah dan berusaha utk hidup lebih sihat.. slalu mmg buat sakit ati tp banyak2kan bersabar.. as long as kita tau apa yg kita buat dan segala usaha adalah drpd kita dan bukan org2 itu.. tiada sapa yg perfect selagi kita dinamakan manusia.. well, kakak bersabar la k.. jgn pedulikan sgt org2 begitu..

    ReplyDelete