Monday, April 4, 2011

Menjelang Timbang time ~ saya susah hati

Saya sangat susah hati kerana minggu lepas saya dah dicop kuning oleh penganjur. Dalam ramai ramai kontestan, saya sorang saja yang memNaik Kg dengan jayanya.. Saya telah berjaya menternak lemak lemak berlebihan dalam badan saya.. Siapa yang salah? Stress juga yang disalahkan. Padahal diri sendiri yang melantak tak hengat. Minggu lepas saya telah berjaya menambah 900gram ye kawan kawan...

suprisingly!!! pagi tadi saya memberanikan diri untuk naik ke penimbang dan... jeng jeng jeng......... Sudah pun mencapai 60.00KG!! tahniah untuk diri sendiri... Uwaaaa..... sangat sedih..... lepas ni mau puasa lah seminggu... Tak mo makan nasik lah macam ni (padahal baru lpas tgk resepi, apa nak masak malam ni). Dalam hati teringin makan sambal udang. (kompom makan dengan nasik kan)..

kau ini, balik balik janji x mau makan banyak! tapi nah.. ko terimalah padah makan banyak..

2 comments:

  1. hu hu hu..lin pun dh minggu ke 3 nek berat bdn

    ReplyDelete
  2. Lin, tapi sy ummi sorang saja yang dihiglightkan~ ;)

    ReplyDelete